map              

středa 22. května 2013

Beads... beads everywhere




Po dlouhé době jsem se vrátila ke korálkům :) Teda chtěla jsem už dávno, ale teprv minulý týden jsem našla stav :D mám ho už snad 15 roků, už je chudáček úplně rozvrzaný ale překvapivě pořád drží :) tak jsem si stvořila letní indiánský náhrdelník :) 
I got back to beading after a long time... Well I've been meaning to for a long time, but last week I finally found my loom. I've had it for maybe 15 year, it's really wonky, but still holds up quite well :) so I decided to create a summer-colored native american inspired necklace...




náčrtek vzoru, se spoustou chyb a oprav :) stejně si to v průběhu práce vždycky upravuju...
pattern sketch with a bunch of mistakes and corrections. I change things as I go anyway...




hotové dílo ... už zbývá jenom dokončit zapínání, ptž ze zavazování už jsem vyrostla :) 
finished piece... I just need to finish making a clasp, because I'm too old to tie it on :)


Milý stávek rozhodně nepůjde zpátky do skříně, mám spoustu nápadů na vzory a co se dá všechno okorálkovat :) a zapomněla jsem jaká sranda to je... Kdyby měl někdo zájem o spešl náramek písněte :) Moje poslední kreace (před čtyřmi roky) zahrnovaly např. nápisy Sabaton a I <3 pivo :D 
The loom surely won't be going back to the closet, I have plenty of ideas for patterns and everything that can be beaded...I forgot how great fun loom beading is... If anyone is interested, I can make some custom patterns for you :) my last creations were these (4 years ago) Sabaton and I <3 pivo(beer)


Žádné komentáře:

Okomentovat