map              

středa 17. července 2013

Finished !!!



Konečně jsem dokončila svoji háčkovanou kabelku :) i s podšívkou... původně jsem do ní chtěla dát zip, ale hrozně klouzal a zatrhávala se mi nit tak jsem se na něj vykašlala. Taška je stejně tak hluboká že kdyby mi do ní někdo chtěl sáhnout tak to ucítím... Už se těším až budu mít příležitost vzít si ji někam a chlubit se s ní :D 

 I finally finished my crochet handbag :) complete with lining... I originally intended to put a zipper in, but it was slipping out and messing with my thread, so I ditched it. Nevermind, the bag is deep enough so when anyone wants to steal from me I would feel it :) I can't wait to wear it out and show off :D 

podšívka je tam hlavně aby se mi o očka nezachytávaly klíče a podobné věci a aby se moc nenatahovaly, ale kdyby mě náhodou přepadla chuť mít oranžovou kabelku tak se dá klidně otočit :D 
 I only did the lining so that my keys and stuff wouldn't get caught into it, and so that it wouldn't stretch too much, but in case I want to wear an orange handbag, I can now :D 

pattern detail

A taky jsem začala novou, kterou si objednala kamarádka :) 
And also, I started a new one, commisioned by a friend :)


Žádné komentáře:

Okomentovat